2017. április 7., péntek

Új blog!

Sziasztok!
Korábban beszámoltam arról, hogy folytatni fogom egy régi blogomat, azonban nem igazán volt hozzá ötletem. Viszont egy történet már elég régóta a fejemben van, amit most szeretnék megosztani veletek. Szóval ha érdekel titeket, kövessetek az új blogomon is. 
A történet leírása:
Júlia
Azt mondják, az első szerelem felejthetetlen. Túlteszi magát rajta az ember, de valójában örökké emlékezni fog rá. Arról viszont senki sem beszél, mi történik, ha túl korán ér véget az első szerelem. Azt hittem, az én első szerelmem örökké fog tartani, azonban a valóság közbeszólt. Elveszítettem Őt. Azóta senkit sem engedtem közel magamhoz, falakat építettem magam köré. Nem hittem, hogy valaha is képes leszek megnyitni a szívem valakinek, azonban jött Ő. A józan ész azt súgta, tartsam távol magam tőle, mégis vele kezdtem azt érezni, hogy újra élek.
Dávid
Életemben egyszer voltam csak igazán szerelmes. Csupán egyetlen egy nőt szerettem teljes szívemből. Bármit megtettem volna érte, ő mégis kegyetlenül átgázolt rajtam. Ekkor fogadtam meg, hogy nem leszek ismét ugyanaz a bolond férfi, akit könnyen rászedhetnek. Alkalmi kapcsolatok, egyéjszakás kalandok töltötték meg az életem, egészen addig, míg nem találkoztam Vele. Az első pillanatban tudtam, hogy soha többé nem fogom tudni elfelejti a lányt a Micimackós pólóban. 
Ha felkeltette az érdeklődéseteket, várlak titeket szeretettel az új blogon, melynek címe Engedj közel!
http://engedj-kozel.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

layout by Milky Way