2015. szeptember 6., vasárnap

2. díjam

Sziasztok!
Mint ahogy ígértem, ismételten itt vagyok, bár kicsit késve. Először is szeretném megköszönni azokat a hihetetlenül aranyos kommenteket, amiket kaptam a legutóbbi résznél. El sem hiszitek, milyen sokat jelent ez nekem.

De most rátérek a díjra:
Drága barátnőmnek, Faythe-nek hatalmas köszönettel tartozom a második díjamért. Köszönöm a szép szavakat, imádlak.

Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj a jelölő 11 kérdésére!
Írj 11 kérdést!
Jelölj, küldd 11 embernek!


11 dolog magamról:
1. Számomra az írás nem egyszerű hobbi, hanem sokkal többet jelent nekem. A rosszabb napjaimon ez amolyan menedék, ami segít átvészelni a legpocsékabb eseményeket is.
2. Rock és punk zene kedvelő vagyok, amit nem néznek ki belőlem.
3. Életem egyik legnagyobb élménye az idei Strand fesztiválon történt. Élőben láthattam az egyik kedvenc együttesemet, a Simple Plant.
4. Mániákusan rajongok a kutyákért, egy kis bundás négylábúval könnyedén le lehet venni a lábamról.
5. Eszméletlenül perverz tudok lenni.
6. Nagy álmom, hogy írjak egyszer egy könyvet.
7. Ebben a tanévben fogok érettségizni (ha minden igaz).
8. Eleinte féltem megosztani másokkal a történeteimet.
9. Imádom a Glee feldolgozásokat, és rengeteg számot a sorozat által ismertem meg.
10. Hatalmas könyvmoly vagyok.
11. Sorozatmániás vagyok.

Válaszaim Faythe kérdéseire:
1. Hogy találtál rá a blogomra? 
Elküldted a linket facebookon. 
2. Ki a kedvenc szereplő? Miért?
Természetesen Steve. Imádom a kis visszafogott úriember stílusát. Ilyen ember még egy nincs a földön. 
3. Mit gondoltok a cselekményszálról? Sablonos, vagy esetleg elcsépelt?
Imádom a cselekményszál minden egyes részét, nem sablonos. Tűkön ülve várom a folytatást. 
4. Mi a véleményetek Jenny jelenlegi helyzetéről (15-17. fejezet)? Ti mit tennétek a helyében?
Nem egészen vagyok vele kibékülve, de kell az izgalom. 
5. Mit gondoltok a negatív szereplőkről? (Trask, Gregory, Schmidt)
Sosem szerettem a negatív szereplőket, szeretem őket szidni, ez teszi szórakoztatóvá az olvasást.
6. Milyennek a történet megfogalmazását? Szerintetek fejlődött az első fejezetekhez képest?
Mindenképpen azt kell mondanom, hogy folyamatosan fejlődsz. 
7. Mi a véleményetek a design-ről? Esetleg aki látta a korábbit, és emlékszik rá, mit gondol, a korábbi jobb volt?
Nem tudom, mit mondhatnék, szerintem erre a kérdésre nem válaszolok. Okokat pedig ismered.
8. Melyik volt eddig a kedvenc jelenetetek/fejezetetek?
Ez az, amire nem tudok válaszolni, mert szinte minden fejezetet imádtam, és képtelen vagyok választani.
9. Örülnétek neki, hogy ha valamelyik Marveles karakter többet szerepelne? Pl.: Thor, Loki, Nick Fury, Natasha, Barton ügynök, Remy stb.)
Thor és Nick Fury mindenképp. Ők kellenek nekünk. 
10. Szeretnétek, hogy ha esetleg ennek a történet szálnak a végére érnék, akkor folytassam egy újabbal? (Mivel ötleteim, és terveim vannak)
Ezt remélem kijelentésnek szántad, és nem kérdésnek. 
11. Mit részesítetek előnyben, a beszélgetős, csipkelődős, és aranyos jeleneteket, vagy a harcolós, lelki terrorosokat?
Csipkelődős és aranyos jelenetek fan vagyok.

11 kérdésem a díjazottjaim felé:
1. Miért kezdtél el blogolni?
2. Mióta írsz, és mi ösztönzött arra, hogy egyáltalán belekezdj egy történetbe?
3. Vannak komolyabb terveid az írással, vagy csak hobbiszinten foglalkozol vele?
4.  Miről szólt/ szól az első blogod?
5. Rendszeres olvasója vagy a blogomnak, vagy csak a díj miatt tévedtél ide?
6. Ha olvasod a blogomat, van esetleg kedvenc szereplőd? Ha van, miért pont ő?
7. Mennyire tartod sablososnak a történetet a leírás alapján? (őszintén)
8. A történet olvasása nélkül akár, te kit választanál a főszereplő helyében? Jason vagy Cameron?
9. Szerinted van reménye a sztorinak?
10. Amikor nekiállsz egy sztorit írni, rögtön megvan a fejedben az egész történet, vagy az ötletek spontán jönnek írás közben?
11. És utolsó kérdésként pedig egy egyszerű: Milyen könyvet olvastál utoljára?


Díjazottjaim (amiből minden valószínűséggel nem lesz 11):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

layout by Milky Way